Novinky

S čištěním přehrady v Brně mají pomoci dravé ryby

09.02.2011 20:16
S čištěním přehrady v Brně mají pomoci dravé ryby 8. února 2011 Na jaře se opět naplno rozjede čištění Brněnské přehrady. Povodí Moravy zapojí aerační věže, bude z vody srážet fosfor a čistější vodu zařídí i dravé ryby, které sníží počet těch drobných. Rybáři vysazení dravých ryb do přehrady...

jarní a letní rybaření

23.05.2011 22:19
Jarní a letní rybaření: nejlepší finty pro úspěšný lov 16. května 2011  10:16 Tajemstvím a know-how každého rybáře je volba návnad a nástrah. Dnes už nestačí "užmoulat" kukuřičný nebo ječný šrot, úspěšný lov potřebuje inovace. ...

Jarní rybaření na brněnské přehradě

11.05.2013 09:32
Jarní rybaření na prýglu Letos je brněnská přehrada alias prýgl v záplavě rybářů, protože ryby berou a tak je nouze najít to správné místečko, kdo byl z loňska zvyklý rybařit na stejném fleku tak letos se mu to s největší pravděpodobností nepodaří, protože rybářů chodí opravdu mnohem víc než tomu...

Kapr brněnská přehrada v době ohňostrojů

17.06.2013 10:53
12.6.2013 Brněnská přehrada podvečer. Přestože vrcholily ohňostroje a na obou březích bylo lidí jak máku se mi podařilo chytit v prýglu 7 kaprů(největší kapr měl 43cm), lína 31cm a pěkného perlína, všechny rybičky putovaly zpět a měl jsem radost,že skoro každej nához byl co se záběru týče úspěšnej....

Letos největší kapr 65 cm

18.08.2013 19:59
Tak největšího kapra jsem letos chytil včera 17.8.2013, bojoval statečně asi 18 minut, poté však přece jen posloužil aspoň pro fotečku a byl za svůj boj odměněn puštěním zpět do svazových vod aby po čase potěšil jiného rybáře. Návnada dvě kuličky boilies. P.S. zajímavostí u mne je,že na boilies...

Podzimní lov kaprů - úspěšné ukončení sezóny 2013

01.11.2013 18:13
31.10.2013 jsem se rozhodl,že ukončím letošní sezónu na brněnské přehradě. Lokalita-brněnská přehrada-pod hradem Veveří Teplota vzduchu-ráno -2,odpoledne nádherných +15 a sluníčko Cílová ryba-kapr, amur, lín, štika Návnada-červy,pelety, boilies s příchutí brusinka, vojtěšková peleta, kolínka...

Blog

velikonoční cejn

24.04.2011 11:27
tak jsem si na velikonoční neděli zašel na přehradu. Dnešní rybačka byla celkem dobrá, ale vypadá to,že v brněnské přehradě plavou samý cejni. Dneska přicházelo hodně záběrů, ale kapří záběr přišel pouze jeden a při záseku se mi nepodařilo zablokovat včas povolenou brzdu a než se mi podařilo...

předvelikonoční výprava na přehradu

23.04.2011 16:45
Tak dnes jsem si přivstal a rozhodně jsem nelitoval do 10 hodin bylo plno záběrů, první ryba v 6:42 byla malej candát,kterýho jsem vytáhl na udici,kde byla nastražená kukuřice. Jestli se dívíte tak já se divil taky,ale myslím,že nešel po kukuřici jen se mi ho podařilo omylem podseknout. Další ryba...

další výprava za rybařením na brněnskou přehradu

17.04.2011 20:04
Tak dneska to bylo o poznání lepší, asi v 7:30 ráno přicházel jeden záběr za druhým, záběry přicházely od opatrných ryb a také se mi podařilo zaseknout pěkného kapříka, bojoval s vervou a těsně u břehu svůj boj vyhrál, takže jsem nemohl změřit jeho délku. Většina záběrů přišla na foukanou...

letošní první výprava na brněnskou přehradu

02.04.2011 17:51
Dnes jsem si zajel poprvé na brněnskou přehradu, voda je studená a a co se týče počasí celkem to jde, vyzkoušel jsem spousty různých návnad a nástrah a vypadá to, že ryby ještě budou potřebovat nějakej den na to, než začnou žrát, první záběr přišel na jahodové boilies,ovšem ryba byla tak opatrná,že...