Letos největší kapr 65 cm

18.08.2013 19:59

Tak největšího kapra jsem letos chytil včera 17.8.2013, bojoval statečně asi 18 minut, poté však přece jen posloužil aspoň pro fotečku a byl za svůj boj odměněn puštěním zpět do svazových vod aby po čase potěšil jiného rybáře. Návnada dvě kuličky boilies.

P.S. zajímavostí u mne je,že na boilies jsem nikdy kapra nevytáhl a tuto nástrahu skoro nepoužívám. Zájímavé je také to,že jsem boilies vůbec nekrmil a kapr přesto neodolal a tak jsem si otestoval,že krmit boilies není vůbec nutné jak vesměs píšou profi rybáři, samozřejmě pokud boilies krmíte asi Vám pravděpodobnost záběrů větších ryb o něco stoupne,ale pokud si můžu vybrat mezi vytahováním jedné velké ryby za druhou volím raději náhodný záběr větší ryby a věřte,že překvapení a radost z úlovku bude o to větší. Tímto jsem si také otestoval,že na větší ryby je nutné tuto nástrahu použít. Nevýhodou boilies je, že se větší nástrahou zbavíte zábavy v podobě záběrů menších ryb. Doporučuji proto vždy jednu udici nahodit na "větší rybu" a druhou si nahodit jen tak pro zábavu a uvidíte, že rybaření bude opravdu zajímavé a pestré.

 

 


google-site-verification: googlecc8bd36e2cbbbd4c.html