další výprava za rybařením na brněnskou přehradu

17.04.2011 20:04

Tak dneska to bylo o poznání lepší, asi v 7:30 ráno přicházel jeden záběr za druhým, záběry přicházely od opatrných ryb a také se mi podařilo zaseknout pěkného kapříka, bojoval s vervou a těsně u břehu svůj boj vyhrál, takže jsem nemohl změřit jeho délku. Většina záběrů přišla na foukanou kukuřici,ale do vody se dalo hodit cokoli a záběr na sebe nenechal dlouho čekat. Jahodové boilie, kukuřice, těsto a rohlík  to je výčet dnešních úspěšných návnad. Bohužel jsou ryby ještě moc opatrné a voda je stále ledová. Věřím, že až se v příštím týdnu oteplí bude to mnohem lepší. Přes den přicházely záběry spíše ojediněle a tak je nejvhodnější doba na lov kapra v tomto období právě mezi 7-9 hodinou, kdy se začne oteplovat vzduch a ryby vyrážejí po zimě hledat něco k snědku. Jsem spíše víkendový rybář. Zkoušel jsem i plavačku,ale na přehradě díky vlnám není moc klidných míst kde se dá tímto způsobem lovit a tak lovím raději na položenou. Pípáky nepoužívám, protože by mě jejich elektronické pípání rušilo a neužil bych si ten klid a pohodu, která k rybaření prostě patří a to,že nějakej záběr propásnu tak to mě vůbec nemrzí a raději si vychutnám ten klid a přírodu kolem.


google-site-verification: googlecc8bd36e2cbbbd4c.html