Podzimní lov kaprů - úspěšné ukončení sezóny 2013

01.11.2013 18:13

31.10.2013 jsem se rozhodl,že ukončím letošní sezónu na brněnské přehradě.

Lokalita-brněnská přehrada-pod hradem Veveří

Teplota vzduchu-ráno -2,odpoledne nádherných +15 a sluníčko

Cílová ryba-kapr, amur, lín, štika

Návnada-červy,pelety, boilies s příchutí brusinka, vojtěšková peleta, kolínka obalená ve strouhance,kukuřice, rohlík a cestou 2 nalezené žížaly.

Vnadění- obaloval jsem jen krmítko, takže velmi střídmé

Úspěšnost-prostě paráda

Doba lovu- od 7 hodin do cca 14 hodin

Bilance - 3 kapři, 2 líni a 2 větší ryby, které se mi nepodařilo správně zaseknout a proto mi těsně u břehu upadly jedna z nich mi dokonce skoro narovnala háček a proto u břehu odpadla.

Nejprve jsem zkoušel vláčení, ale když mi asi po šestém náhoze zůstala gumová rybka na stromě a zasukoval se mi silon pochopil jsem,že nemá cenu pokoušet osud a začnu raději "bobkařit". První kapr přišel v 9:30 a potom jako by utlo a nebyl ani jeden záběr tak jsem do vody kolem 11 hodiny naházel kolínka s trochou kukuřice a začaly se dít věci. Prakticky každej nához od 11:30 byl záběr a než jsem usadil prut do vidliček věděl jsem,že už moji nástrahu zkouší další ryba. 3 kapři, 2 líni a spousta promarněných záběrů, kterými jsem měl o zábavu postaráno. Takovýto podzimní rybolov musí bavit každého,ale musíte mít i trošku toho štěstíčka, najít to správné místo a vybral ty správné nástrahy, kterým ryby prostě neodolají. Trošku mě mrzelo, že jsem kolem kolem půl druhé musel začít všechno balit a odjet domů, ale každopádně jsem s podzimním lovem kaprů nadmíru spokojen.

 

Pokud bude ještě počasí přát možná zkusím i v listopadu a trošku si tuto úspěšnou sezónu prodloužím :-)

 

 


google-site-verification: googlecc8bd36e2cbbbd4c.html