Na závěr roku pěkný kapřík z přehrady

28.10.2012 19:37

Tak jsem si o státním svátku zajel na přehradu, abych se rozloučil s letošním rokem. Jel jsem kousek za rokli, kde se mi ještě nepodařil chytit žádný kapřík a tak jsem si spíš šel v klidu posedět a užít si posledního dne při lovu kaprů. Chytal jsem střídavě na kukuřici a jahodové pelety a krmil šrotem smíchaným se strouhankou. Asi po dvou hodinách mi začala udice mírně cukat, hlasíč mlčel a policajt nejevil známky záběru, myslel jsem, že je to nějaký malý cejn a tahá za návnadu, když už mi došla trpělivost sekl jsem a k mému překvapení jsem výtáhl krásného 54 cm velkého kapříka. Koncem roku už kapří záběry nejsou tak razantní jako v létě a úplně jsem na to zapomněl. Takže poslední den při lovu kaprů jsem přece jen vytáhl pěknou rybu i z brněnské přehrady, která letos zrovna neměla pověst rybářského ráje. Každopádně konc dobrý všechno dobré a už se těším na příští rok a jsem přesvědčenej,že bude mnohem úspěšnější než tento.


google-site-verification: googlecc8bd36e2cbbbd4c.html