Letošní úlovky z brněnské přehrady

16.09.2011 13:33

Letošní rybaření na brněnské přehradě přineslo víceméně potvrzení,že se z přehrady postupně stává "dravcová voda", protože štik jsem chytil víc než kaprů a jiných ryb. Desítky cejnů,kterými jsem se celé hodiny bavil také značí,že kaprů je v přehradě mnohem menší množství než jsem si původně myslel. Vyzkoušel jsem různá místa, mělčiny i hloubky,ale největší kapr, kterého jsem letos chytil měřil necelých 50 cm a přesto si myslím,že na brněnskou přehradu je to letos poměrně slušný úlovek. Štiky byly velikostně malé a největší měřila jen 53 cm, mírovou jsem zatím žádnou nechytil. Na žížalu jsem měl v pátek 16.9. jeden ze svých životních záběrů. Záběr přišel asi v 21:10 a byl tak razantní,že se mi během pár vteřin vytočilo několik desítek metrů vlasce, při záseku jsem myslel,že zlomím prut,ale vydržel nakonec to dopadlo nejhorším možným způsobem nevydržel třicítkovej vlasec, na který jsem spoléhal a ryba byla fuč. Možná to mohl být záběr sumce nebo nějaké velké ryby a díky tomuto záběru mám potvrzeno,že v brněnské přehradě jsou i velké ryby. Asi za dalších 5 minut mi zabral kapr přes 49 cm a tak jsem měl alespoň částečnou radost z pěkně vypaseného lysce,který mi zabral,zrovna když jsem převazoval druhou udici. Nicméně co jsme chytily s kamarádem druhý večer Vám popíšu v samostatném článku a mám i foto - je to opravdu rarita !


google-site-verification: googlecc8bd36e2cbbbd4c.html