konečně skvělá chytačka

08.06.2011 12:10

Tak letos můj první trošku mírovej kapřík nebyl z brněnské přehrady, ale asi 20 km od Brna kam jsem si zajel na jeden nejmenovaný rybníček, bralo to tam úplně jinak než na přehradě a za 2 výpravy co jsem tam byl jsem chytil 8 kapříků různých velikostí a několik karasů cca do 49 cm. Největší kapr mi zabral úplně přesně se západem slunce,takže jsem si užíval romantiky při vytahování krásné ryby. Pravda nebyli to zrovna kapitální ryby, ale mě každá vytažená ryba potěší. A pokud se rybařením skutečně bavíte a ryby berou co víc si můžete přát. Letos určitě nejlepší chytačka na které jsem byl.

Jen doufám,že ryby na brněnské přehradě už se také vzpamatovaly a začnou brát v hojném počtu, aby bylo také v Brně o zábavu postaráno. Mluvil jsem s některými rybáři a pár velkej kaprů na přehradě bylo letos skutečně spatřeno,věřím,že letos skutečně nějakého pěkného vytáhnu, abych se mohl pochlubit a dokázat, že kapři v Brně ještě nevymřeli.


google-site-verification: googlecc8bd36e2cbbbd4c.html