konečně první letošní kapřík

12.05.2011 11:21

Tak dnes jsem si zašel k večeru na přehradu. Chytal jsem naproti nudapláže na svém oblíbeném místě. Jako návnadu jsem používal vesměs kukuřici, žlutou, červenou a anýzovou zelenou dále boilie jahoda a oliheň. V tomto období se velmi osvědčila zelená a žlutá kukuřice,protože záběry přicházeli právě na tyto dva druhy. Chytačka byla dobrá, a alespoň jsem se bavil. Vytáhl jsem pěkného cejna,který putoval zpět protože se co nevidět začnou třít. Přicházely i záběry od kapra a konečně po dlouhé zimě se mi podařilo ulovit prvního kapříka,sice ještě miminko,ale zahřál u srdíčka. Odhadoval bych ho na 35 cm a bojoval jako lvíče,které ještě sbírá síly,protože vylovení bylo velmi snadné. Chytil se na zelenou anýzovou kukuřici. U okolních rybářů jsem viděl,že na tom jsou podobně a tahají pouze malé kapříky a cejny. Stále věřím,že na brněnské přehradě přece jenom pěkní kapři stále jsou a doufám,že Vám o svém úlovku co nejdříve napíši.


google-site-verification: googlecc8bd36e2cbbbd4c.html