jsou v brněnské přehradě vůbec velcí kapři ?

20.05.2011 13:36

Tak nevím, sice se říká,že jakmile se začnou třít cejni bývá chytaní kapra mnohem méně intenzivnější a vypadá to,že je to částečně pravda. Včera jsem byl totiž od 18 hodin do 23 hodin rybařit a mimo pár potahů, řek bych od cejnů, mi nepřišel za celou dobu ani jeden pořádnej záběr, chytal jsem na Kozí Horce a jako návnadu jsem používal rohlík, kukuřici foukanou i obyčejnou, jahodové boilies, rohlíkové boilies a zakrmoval vanilkovou směsí se strouhankou. Jinak počasí bylo přímo ideální na lov kapra tak se divím,že stále si ryby po zimě nedají říci. Kolem místa kde jsem seděl lovilo několik štik a občas jsem zahlídl jak loví bolen, tak jsem se alespoň bavil pozorováním způsobu lovu dravců. Přesto ještě věřím,že velcí kapři na brněnské přehradě nevymřeli a letos se mi podaří nejeden pěkný úlovek. Když jsem se vracel tak policie odkláněla dopravu kvůli havárii takže jsem musel jet přímo kolem břehů přehrady po cyklistickejch steskách kde chodilo tolik ožralejch,že jsem raději zapnul výstražný světla a jel jsem skoro krokem :-)


google-site-verification: googlecc8bd36e2cbbbd4c.html